poniedziałek, 29 września 2014

Najprostszy wieszak na biżuterię

Mam nadzieję, że tym razem mój słomiany zapał utrzyma się trochę dłużej bo postanawiam wrócić z tutorialami.
Dziś bardzo bardzo prosty pomysł na ładne wyeksponowanie swojej biżuterii.


Generalnie swoją bizuterię trzymałam w zamkniętym pudełku. Ale zorientowałam się, że jeśli jej nie widzę to jej nie noszę. W porannym amoku zapominam po prostu o jej istnieniu. Postanowiłam więc powiesić ją na tablicy korkowej. Oczywiście w moim ukochanym (do wnętrz) kolorze: białym.


Tablicę wystarczy pomalować dwukrotnie akrylową farbą. idealnie spisuje się tu wałek, bo maluje się nim szybko, a farba rozłożona jest równomiernie. Po pierwszym malowaniu trzeba odczekać kilka minut i położyć druga warstwę.


Tablicę korkowa można tez ozdobić przyklejając do niej tkaninę czy papier ozdobny. Mi jednak bardzo podoba się porowata struktura korka... no i biały kolor. Na tablicy takiej wystarczy pinezkami lub szpilkami przyczepić biżuterię i gotowe!


Można ją też wykorzystac do tworzenia tak zwanych modd boardów czyli tablicy inspiracji:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz