wtorek, 12 lutego 2013

Prezenty na Walentynki

Wszędzie wokół Walentynki... i prezenty, prezenty prezenty. U mnie nie może być inaczej. Choć do święta tego podchodzę obecnie dość obojętnie to każda okazja do zrobienia niespodzianki jest dobra. Uwielbiam robić niespodzianki! Co więc jest najlepszym pomysłem na prezent dla faceta? Przedstawiam swoją subiektywną listę.
1. KSIĄŻKA
Moim zdaniem książka to zawsze fajny prezent, szczególnie taka prawdziwa, a nie plik na czytnik. Książka papierowa ma swój kształt, zapach, wagę i kolory. Jak widać na zdjęciu z tematyką nie mam specjalnie problemów, wybieram po prostu literaturę i poradniki związane z pasją mojego partnera.

2. PŁYTA
Podobnie jak z książką należę chyba do ludzi starej daty bo lubię oryginalne płyty z tekturowym opakowaniem. Opakowanie takie można sobie rozpakować z folii, pooglądać, pozachwycać się grafiką i pomysłem. Na płycie można też kupić film lub grę.

3. ZDJĘCIE
Najlepiej wspólne z jakiegoś wyjątkowego dla was zdjęcia. Ja mam na ścianie całą galerię z naszych wspólnych wyjazdów. Zdjęcie może być dowolne, ważne żeby było dobrej jakości i fajnie oprawione, najlepiej w dużym formacie. Naprawdę robi to dobre wrażenie, a nie kosztuje wiele. Koszt wywołania zdjęcia A4 to około 5zł, ramka to około 12 zł.

4. RYSUNEK, GRAFIKA lub OBRAZ
Nie trzeba być mistrzem rysunku żeby stworzyć coś od siebie. Grafika czy obraz to fajny pomysł i prezent bardzo "od serca". Rysunek warto od razu oprawić bo ja wiem z doświadczenia może na to długo czekać w męskiej szufladzie...

5. PIWO
No cóż... całkiem spora grupa facetów uwielbia ten trunek. Wydawałoby się, że kupienie piwa nie jest zbyt oryginalnym ani fajnym pomysłem. Kiedyś jednak wpadłam na to żeby kupić kilka piw z różnych stron świata (m.in japońskie, niemieckie, rosyjskie, meksykańskie) i zapakować je w ozdobną folię z kokardą. Mimo mojej kreatywności w kolejnych latach piwo nadal króluje na pierwszym miejscu... najlepszych prezentów w rankingu mojego faceta.

Na listę dobrze trafionych prezentów trafiły także gadżety rowerowe (np. rękawiczki, które szybko się zużywają) drobny sprzęt sportowy jak kijki do nart, bielizna termoaktywna. Mężczyźni są po prostu z natury bardzo praktyczni i lubią prezenty związane ze swoją życiową pasją.

3 komentarze:

  1. stelar, hey... lubię to ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń