poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Metamorfoza butów

W premierowym poście dowiecie się jak zamienić zwykłe, stare botki na takie oto rockowe buty:



2

Potrzebujemy:
- butów które chcemy ozdobić ( świetnie sprawdzają się do tego tanie botki ze sklepów typu Deichmann lub CCC)
- ćwieków ( do kupienia na allegro, ja zużyłam ok 50 szt.)
- małego nożyka
- szczypiec do zaciskania ćwieków




1

1. Najpierw pozbywamy się starych ozdób odcinając je delikatnie aby nie uszkodzić butów.

2. Następnie montujemy ćwieki delikatnie nacinając materiał aby przewlec podstawę ćwieka którą od wewnątrz zaginamy szczypcami.Wbrew pozorom praca ta posuwa się szybko i w ok. godzinę mamy już zaćwiekowane całkiem nowe-stare buty.

3. Ćwiekować można dowolne obszary, jednak przebijając się do środka buta ryzykujemy zahaczanie się ich szczególnie o cienkie skarpetki czy rajstopy. Ja zdecydowałam się na dwa paski ćwieków ale możecie kombinować zupełnie inne konfiguracje. Musicie mi wybaczyć, ale dzięki moim godnym Hobbita stopom w rozmiarze 41 żadne moje buty nie wyglądają słodko i zgrabnie niczym rozmiar 37 :)

 4. Można też dodać jakieś ćwieki z tyłu, ja wybrałam dwa pojedyncze.

 Jak wam się podoba ten pomysł?

1 komentarz:

  1. wow, świetny blog! jestem zachwycona :) na pewno będę tutaj częściej zaglądala :)

    OdpowiedzUsuń